středa 8. ledna 2014

Vegan life style



Již téměř 10 let jsem vegetarián. Ale už dlouho dobu přemýšlím i nad tím, že se stanu veganem a nový rok a předsevzetí mi k tomu dali krásnou možnost:)

Někdy, když budu mít čas, tak sem budu přidávat recepty veganského jídla, které jsem uvařila. 
Pokud někdo z vás, má nějaké zkušenosti s veganstvím nebo s jakýmkoliv veganským jídlem, budu velice ráda, když se podělí.

Jaký máte vy názor na vegeteriánství/veganství a celkově využívání zvířat v naši společnosti?




vynikající oběd (pečené tofu s bramborem a sojánézou)

2 komentáře:

  1. Jo, ta sojanéza je úžasná věc! Jinak já odmítám jakékoliv kožené věci, z masa jím akorát kuře, občas rybu. Ale upřímně už mi ani moc nechutná, docela dobře bych se bez toho obešla.
    Je to tím, že je člověk od dětství zvyklý, že mu to někdo nutí. Já jsem nikdy nejedla hovězí a tak, a často jsem si vyslechla, že jsem vybíravá atd. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych bez masa být nemohla, na to až moc miluju veškerý steaky, klobásky a takový dobroty. Ale nikdomu neberu jeho rozhodnutí, naopak to obdivuju, já bych to asi nedokázala...

    OdpovědětVymazat