středa 6. listopadu 2013

Giveaway!

Tak a jsme tu s další giveaway!
Tentokrát se bude soutěžit o tyto dva, velice moderní náramky, které jsouv poslední době velkým hitem a hodí se téměř ke všemu! (Nabízím je i k prodeji, takže pokuď byste měli zájem a nevyhráli, tak mi můžete napsat na vik.ladyla@gmail.com)

Podmínky:

• být pravidelným čtenářem mého blogu
• dát "To se mi líbí" na mých fb stránkách zde
• hlasovat pro mě na missmaturita.cz zde (Tereza Machačová)
• a byla bych velice vděčná, kdybyste hlasovali  pro 4.KM SOŠ  a SOU Lanškroun zde (jsme celé v bílém)
• být z ČR nebo SR
• napsat mi Váš email



Přeji hodně štěstí!:)


13 komentářů:

  1. Tie náramky sú božské :)
    PS: všetko splnené, len na missmaturita mi ťa nenašlo :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, supr náramky...bylo by fajn nějaký takový získat, proto se zapojuji do giveaway :) Navíc máš moc pěkný blog. Pravidelným čtenářem jsem, like na fb jako Dullsinea a hlásek tam ode mě také máš. Přeju hezký den a držím si palečky.

    OdpovědětVymazat
  3. wow užásné náramky!:)
    jinak jsem všechno udělala:)

    OdpovědětVymazat
  4. fb eva richterová
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Splněno :) Hodně štěstí v soutěži.
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. vše splněno))
    krysiik@email.cz
    taky mám na blogu giveaway, budu ráda když se mrkneš))

    OdpovědětVymazat
  7. That is nice!
    xoxo

    http://fashionistaenpotencia.blogspot.com.es/
    www.caprichospain.com

    OdpovědětVymazat
  8. http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/ môj blog kukni si môžeme sa vzájomne odoberať :3 inak super článok :3

    OdpovědětVymazat