neděle 7. dubna 2013

Praha a Stavovské divadlo


Včera jsem navštívili Prahu a Stavovské divadlo - Revizor. Hra se mi opravdu líbila, nasmála jsem se, až mi tekly slzy:D Opravdu doporučuji!
Po nákupech jsem skoro ani nebyla, mám totiž angínu a bylo mi tak špatně, že jsem zalezla do Mekáče na teplý čaj s paralenem. Ale dva kousky jsem si koupila, tak zítra přidám new in:)

kabelka - bižuterie pm
kalhoty zerres
šátek h&m
košile newyorker
náhrdelník - bižuterie pm








10 komentářů:

  1. Mohu vypadá to skvěle!! Moc vám to s přítelem sluší!! Těším se na New in;)

    OdpovědětVymazat
  2. REVIZOR!!! Taky jsem na něm ve Stavovském byla!!! Nejbáječnější!! Ráda bych přítele vytáhla do divadla, ještě jsme za tu dobu co jsme spolu, v divadle nebyly. a já divadlo zbožnuju !!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. To je škoda, že ti nebylo dobře zrovna, když jste vyrazili na "výlet", Revizora jsem také viděla a líbil se mi:)

    OdpovědětVymazat
  4. Lovely pictures. Looks like you had fun.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky, máš úžasný náhrdelník. Na revozorovi jsem taky byla a je to vážně super! :)

    OdpovědětVymazat
  6. máš skvělou kabelku!! a sluší vám to v tom divadle ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky, nejlepší ta první!,)

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší vám to :)
    Jak bych brala divadelní představení, u nás na češtině zítra zkouší odborný rozbor knižní podoby Revizora.. :D

    OdpovědětVymazat